Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt. Wij lossen je klacht graag op. Dat gaan het snelst als u contact op neemt met onze klantenservice. Dit kan via e-mail, whatsapp, facebook, regulier post of telefonisch. We zijn elke werkdag van 09:00 tot 19:00 uur bereikbaar. Onze medewerkers zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen. 

Onze gegevens:
AutomattenSjop.nl
Heerbaan 76
5721 LW Asten

Na ontvangst van jou klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jou klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (AutomattenSjop.nl) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om het geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).



Geen producten